Mercedes CLA Forum banner

141 - 143 of 143 Posts

·
Registered
6 Posts
Ik heb me wat verdiept, maar vind het allemaal wat raar.
Bij BR Performance heb je een stageI wat 175pk geeft, en een stageII wat 185pk geeft, maar waarbij er nog een dure downpipe (geraak je niet door de keuring!) en een BMC filterelement nodig hebt. Niet erg interessant voor 10 extra pk.

Bij Ventura geraak ik niet binnen, maar daar heb je dan weer een modbox die tot 180pk geeft?

Op YouTube staan er filmpjes met chiptuning tot 200pk ENKEL door de software aan te passen, zonder dus downpipe etc etc. Wil dat zeggen dat er nog een beetje marge is en dat je de druk nog wat kunt verhogen?

Ik twijfel gewoon tussen een 180/200 en een 250, maar als ik natuurlijk de 180 kan kopen en ook tot 200pk gaan, dan lijkt me dat wel interessanter gezien de lagere aanschafwaarde en wegentaks (2l taks vs 1.6l taks)...

Iemand ervaring?

·
Registered
6 Posts
Hoi allemaal

Ik heb dit topic een beetje doorgelezen. Is een tijdje niks in gebeurt. Ik wil mijn CLA 180 BLueEfficency laten tunen. Nu heb ik gehoord dat de BE uitvoering andere onderdelen heeft in de motor? En dat dan de mogelijkheden beperkt zijn. Weet iemand hier wat van?

·
Registered
7 Posts
Hoi allemaal,

Er is al een lange tijd geen update geweest hier in deze topic.
Ca. 2 maanden geleden ben ik bij EQ performance geweest in Berkel en Rodenrijs. Zeer goede ervaring mee en kan het een ieder aanraden. Mijn CLA180 rijdt echt zoveel beter als voorheen en heb er veel meer plezier van nu. Ben van 122PK naar 175PK gegaan en van 200nm naar 310nm. Is overigens een softwarematige tuning geweest. Ook na een software update is de tuning nog aanwezig!

141 - 143 of 143 Posts