Mercedes CLA Forum banner

1 - 15 of 15 Posts

·
Registered
61 Posts
Discussion Starter #1
Waarschijnlijk domme vraag, zou het mogelijk zijn om de diamond chrome grill achteraf te laten steken?
Ik dacht dat die bij de Urban line bijzat :-(

·
Registered
236 Posts
Ik meen dit toch ergens gelezen te hebben op een forum dat het kon.
Maar... Er moest echter veel losgemaakt worden en het was geen gemakkelijke klus!

·
Registered
317 Posts
Achteraf laten steken zou ik niet weten, maar ik vrees dat de chrome diamond grill veel lastiger is proper te houden dan de black diamond grill.

Als ik zie hoeveel diamanten er in de grill zitten, wordt dat achteraf nog een hel om die allemaal vlieg-, vlek- en vooral steenslagvrij te houden, zeker als je vrij veel (snelweg)kilometers per jaar doet.
Bij de black diamond grill zal dat minder opvallen.

·
Registered
61 Posts
Discussion Starter #4
Thx voor de reacties, jullie hebben idd wel een punt, bwaa netjes afplakken en spuiten hé :)

·
Registered
488 Posts
Achteraf laten steken zou ik niet weten, maar ik vrees dat de chrome diamond grill veel lastiger is proper te houden dan de black diamond grill.

Als ik zie hoeveel diamanten er in de grill zitten, wordt dat achteraf nog een hel om die allemaal vlieg-, vlek- en vooral steenslagvrij te houden, zeker als je vrij veel (snelweg)kilometers per jaar doet.
Bij de black diamond grill zal dat minder opvallen.
Ik denk eerlijk gezegd dat de steenslag op zwart veel meer zal opvallen dan op chroom. Zwart zal wel veel makkelijker bij te werken zijn...

·
Registered
317 Posts
Kan er iemand met chrome diamanten even nagaan hoe de chrome aangebracht werd?
Is dat gewoon op de zwarte grill geschilderd of is het echt een plaatje?

:smile:

·
Registered
61 Posts
Discussion Starter #7
Bij Belgian Laser Company in A'pen een 400 tal ??? RVS / ALU plaatjes laten laseren??? en mijn dochter aan het werk zetten, die is goed in knip en plakwerk.

·
Registered
28 Posts
Is het mogelijk om die diamond grill weg te laten bij de amg line? Vind het mooier in het zwart maar zou wel de amg line willen..

·
Registered
53 Posts
Bij mijn bestelde auto had ik geen diamond grill, maar de standaard gril. Ik kon hem echter wel achteraf bij de dealer laten plaatsen. Het ging niet af fabriek, maar wel bij de dealer. De kosten daarvoor zijn € 244. En de dubbele uitlaat zat er ook niet op en kon ik voor € 1.041 bij de dealer laten toevoegen.

·
Registered
165 Posts

·
Registered
15 Posts
Ik heb de gril met pins besteld bij dealer.Deze wordt er door de dealer ingezet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Mercedes CLA Forum

·
Registered
1 Posts
Diamond Chrome Grill

Hoi,

Ik heb de perfecte oplossing gevonden.
Chrome folie op de juiste maat gesneden, je grill cleanen met zeep, stickertjes kleven, aandrukken en klaar !
Simpel, goedkoop en het verschil is bijna niet te zien.
Kijk maar op Ebay om te bestellen.

MVG,
Dirk

1 - 15 of 15 Posts