Mercedes CLA Forum banner

De nieuwe CLA 250 Sport

3584 Views 5 Replies 3 Participants Last post by  Frank
Daarnet las ik dat er volgende week een CLA 250 Sport zal voorgesteld worden.
Ik vraag me af wat er zal verschillen met de "gewone" 250 AMG-line.
1 - 6 of 6 Posts
AMG heeft flink gesleuteld aan de CLA 250 Sport. De vooras, de besturing, het chassis, het ESP-systeem en het uitlaatsysteem zijn AMG-waardig gemaakt. Mercedes-Benz belooft een ‘zeer speciale’ rijbeleving, die kracht wordt bijgezet door het sportieve geluid dat uit de uitlaat komt.

Het uiterlijk van de CLA 250 Sport is uiteraard ook aangepakt. Dikkere bumpers, sideskirts, rode lijnen aan de voor- en achterkant, 18 inch wielen, rode remklauwen en in het interieur rode gordels. Mercedes-Benz laat de 250 Sport debuteren op de IAA in Frankfurt, waar hij vergezeld wordt door een concept-raceversie van de CLA.

Quote van.. http://www.autokopen.nl/autonieuws/2013/september/34327-mercedes-benz-cla-250-sport-bijna-een-amg
Dat stond idd in dat artikel, maar in vergelijking met de AMG-line zie ik enkel verschil in de velgen en het rode lijntje voor en achter.
Ik ben benieuwd...
Wanneer hij lekker gromt overweeg ik toch mijn bestelling te wijzigen :in love:
Dat stond idd in dat artikel, maar in vergelijking met de AMG-line zie ik enkel verschil in de velgen en het rode lijntje voor en achter.
Ik ben benieuwd...
Wanneer hij lekker gromt overweeg ik toch mijn bestelling te wijzigen :in love:
kan je ineens nog wat langer wachten :sorry:
kan je ineens nog wat langer wachten :sorry:
Misschien wel, misschien niet...
Ik vraag het eens bij de dealer.
Bij de dealer waren ze nog niet op de hoogte van de CLA 250 Sport.
Mocht ik dus mijn order wijzigen dan zullen er idd een paar maanden geduld bijkomen, en dat heb ik echt niet!
Dat ik nog minstens twee maanden moet wachten op de levering doet mijn maag nu al draaien... :sad:
1 - 6 of 6 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.