Mercedes CLA Forum banner
1 - 8 of 8 Posts

·
Registered
17 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Ik heb het comfort pakket genomen met regelbare lendensteun kan iemand me precies uitleggen wat er verandert ? Blijkbaar iets met een kussen in je stoel dat je kan opblazen of lucht uitlaten, ik hoop dat iemand er iets meer over weet.

·
Registered
85 Posts
Dat is die extra draaiknop onderaan de stoel. Eraan draaien laat je stoel op die plaats dus meer "naar voor komen". Hierdoor krijg je in je onderrug meer of minder steun.

Maar zo'n zaken zouden je ze idd moeten uitleggen :) of laten uitproberen in een toonzaalmodel.

·
Registered
236 Posts
Dat is die extra draaiknop onderaan de stoel. Eraan draaien laat je stoel op die plaats dus meer "naar voor komen". Hierdoor krijg je in je onderrug meer of minder steun.

Maar zo'n zaken zouden je ze idd moeten uitleggen :) of laten uitproberen in een toonzaalmodel.
Sorry hoor Alan maar ik denk dat die ronde knop niet de lendensteun regelt. De lendensteun is elektrisch te verstellen. Hoe het werkt, dat weet ik niet maar de regeling kan zowel in de breedte als in de hoogte volgens de manual. Die ronde knop verzet volgens mij de zitting.

·
Registered
317 Posts
Euh, ligt het aan mij of heb jij je wagen besteld zonder precies te weten welke opties je nu hebt? :eek:
Ik dacht net hetzelfde ;)

Meestal weet ik perfect welke opties ik wil en wat ze voorstellen/inhouden bij bestellen van de wagen...

·
Registered
165 Posts
De 4-voudig verstelbare lendensteun verhoogt het zitcomfort en de ergonomie. De welving van de rugleuning van de stoelen kan individueel aan de wensen van bestuurder en bijrijder worden aangepast en bevordert zo een ergonomische zithouding.

In de rugleuning van de beide voorstoelen bevinden zich twee luchtkussens die via twee regelventielen naar behoefte met meer of minder lucht kunnen worden gevuld en zo een individueel aangepaste ondersteuning voor de onderrug bieden. De luchtkussens kunnen ook in de hoogte worden ingesteld. De lendensteun kan worden versteld met een 4-wegschakelaar aan de buitenkant van het zitkussen.

Het Zitcomfort-pakket maakt reizen vooral over langere afstanden plezieriger, dankzij stoelen met nog meer mogelijkheden tot ergonomische individualisering en aanpassingen aan de gewenste zitpositie. Het pakket omvat in de hoogte verstelbare stoelen, ook voor de bijrijder, een kantelverstelling van de zittingen voor de beide voorstoelen, en een specifiek stoeldesign.

Bron: MB nl >> http://www.mercedes-benz.nl/content/netherlands/mpc/mpc_netherlands_website/nl/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/cla-class/c117/facts_/comfort/interior.html

1 - 8 of 8 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.