Mercedes CLA Forum banner
1 - 10 of 10 Posts

·
Registered
165 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hallo MB CLA vrienden,

Ik ben nieuw op het forum hier, en inmiddels een trots bezitter van een Mercedes Benz CLA 200 met 7traps DCT. :mblogoblack:
Uitgevoerd in Urban line met Ambition en Licht en Zicht pakket.
In de kleur mountaingrijs met 18 inch vijf-dubbelspaaks velgen (Himalaya grey)

Ik heb in de regio Rotterdam wat foto's van mijn bolide gemaakt (waar ik tevens in de buurt woon)
Na bewerkt met instagram.

Ik hoop in de toekomst wat CLA rijders persoonlijk te ontmoeten, ze zijn nog wat schaars :smile:

Car Automotive design Vehicle Motor vehicle Personal luxury car Vehicle Car Luxury vehicle Personal luxury car Automotive design Car Automotive design Vehicle Motor vehicle Mercedes-benz Land vehicle Car Vehicle Automotive design Mid-size car Automotive design Automotive lighting Vehicle Car Motor vehicle

Vehicle Car Automotive design Motor vehicle Mid-size car Automotive design Car Vehicle Mid-size car Motor vehicle Land vehicle Vehicle Car Motor vehicle Luxury vehicle Land vehicle Vehicle Car Automotive design Luxury vehicle Car Vehicle Automotive design Personal luxury car Automotive lighting

·
Registered
165 Posts
Discussion Starter · #4 ·
@TDW. De diamond grill zit er wel in, maar de "diamonds" zijn niet chrome maar zwart ! (Bij een Urban uitvoering)

·
Registered
317 Posts
Mooi, proficiat!

Heb je de helderheid van de foto's aangepast?
Ik vind de Himalaya Grey velgen immers nogal licht gekleurd.

Had verwacht dat de velgen veel donkerder zouden zijn.
De reden ook waarom ik zilver koos ipv grijs (het contrast...) in combinatie met die velgen, maar nu twijfel ik toch een beetje...

·
Registered
165 Posts
Discussion Starter · #6 ·
Land vehicle Vehicle Car Luxury vehicle Alloy wheel

De wielen hebben zo goed als dezelfde kleur als de wagen.
Ze passen qua kleur perfect !! De combinatie is zeer goed !!

·
Registered
118 Posts
Aha, top, deze configuratie heb ik nl. ook! Urban, zelfde kleur, zelfde velgen. Leuk om te zien dat het plaatje klopt, want ook ik had een beetje twijfel bij de velg. :)

Geen nood, je bent trouwens voorlopig nog even uniek, daar de mijne pas in november verwacht wordt. :(

·
Registered
165 Posts
Discussion Starter · #10 ·
Ik ben blijkbaar ook redelijk uniek met de CLA. Ik heb expres de typeaanduiding laten verwijderen. Vind ik strak staan.
Iedereen die 'm ziet vind het een geweldig model en verbaast zich dat de CLA op de bodemplaat van een Aklasse staat.
Ze schatten de wagen dan ook rond de 60 a 70k in.
Voor een stoplicht kruipen de BMW, Audi en MB rijders voorbij met hun gezicht tegen het raam ;) ( een echte nekkendraaier )
Sommige heel sportief met hun duim omhoog. Erg apart, heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

Ik ben er ook erg content mee !

1 - 10 of 10 Posts