Tuurlijk, als hij een geschikte parking vindt, dan stelt hij voor om de active park assist in te schakelen en enkel als je "ok" drukt werkt het ook. Hij moet ook voldoende plaats hebben, anders start hij niet. Dus als je zegt, niks voor mij, dan parkeer je volledig zelf.met die parking assist kan je da ook uit zetten en gewoon met achteruit kijk camera parkeren ????
Je hebt inderdaad gelijk : gisteren mijn inschrijvingsbewijs gekregen en het is 117 gr CO2, dat is pech want vanaf 116 gr is hij 75 % aftrekbaar ...en niet 80 % zoals ik gehoopt had.Eric en Smetzor,
eerst en vooral felicitaties voor de mooie aankoop.
Ikzelf heb gekozen (eind januari al) voor de 200cdi. (Levering ten vroegste eind juli !)
Het lange wachten valt tot nu toe goed mee, maar nu de dienst marketing wakker geschoten is op tv en radio... en als ik dan binnenkort de eerste benzines en 220 diesels zal zien passeren...
Ondertussen heb ik al wel met de 220cdi kunnen testrijden. Motor is heel soepel en vinnig, ook de automaat schakelt vlot. De sportophanging is idd wennen als je de C-klasse gewoon bent, maar storen doet het mij niet.
Voorlopig nog geen spijt van mijn keuze
Mijn configuratie:
Urban, berggrijs, launchpakket, sportophanging
Jammer genoeg valt deze motor onder EURO 5 norm. Co2 uitstoot is mij beloofd 114 (belangrijk gezien co2 trap op 116 gram.)
Klopt het dat jou (Eric) uitstoot 111 gram is? Dit gezien de automaat en de 18” velgen ?
En als ik vragen mag, bij welke garages hebben jullie gekocht?
das wel jammer idd, 5% meer voor onze elio.
In mijn pakket zaten ook de 18inch, maar ik heb uitdrukkelijk gevraagd naar de 17 inch.. Dit zou dan 114 gram geven.
De 17 kan ik dan voor winterbanden gebruiken, en in de zomer evt een alternatief.
Ik twijfel wel nog of ik mijn config nog ga wijzigen.. Ik heb nog tijd tot die in productie gaat. Twijfel nog tussen half-leer, half-stof of volledig leer.
Half leer: Beter in zomer & winter qua temperatuur, de witte naad is sportiever en breekt het geheel mooi
volleer: Cleaner afgewerkt, makkelijker schoon te maken, volgens mij meerwaarde bij verkoop
is iemand van jullie van zin om het onderhoudscontract te nemen? (dat zoals die actie op de a-klasse)