Mercedes CLA Forum banner
1 - 8 of 8 Posts

· Registered
26 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hallo allen,

Ik heb in mei een Edition 1 besteld, kreeg leverdatum 14 juli door, maar werd begin juni gebeld dat de auto in januari 2014 gebouwd gaat worden (dus nog niet eens geleverd!). Flinke teleurstelling dus. Zie af en toe wel een CLA rijden, maar vraag me af of er al Edition 1's geleverd zijn, temeer daar ik de binnenbekleding nog nooit "live" heb mogen aanschouwen.

· Registered
236 Posts
Hallo allen,

Ik heb in mei een Edition 1 besteld, kreeg leverdatum 14 juli door, maar werd begin juni gebeld dat de auto in januari 2014 gebouwd gaat worden (dus nog niet eens geleverd!). Flinke teleurstelling dus. Zie af en toe wel een CLA rijden, maar vraag me af of er al Edition 1's geleverd zijn, temeer daar ik de binnenbekleding nog nooit "live" heb mogen aanschouwen.
Nope...
Nog geen enkele E1 levend gezien.
Gewoon nog niet veel Cla's gezien.

· Registered
26 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Begint me ook op te vallen! Net de thread hierover gelezen, gezien dat er toch wel redelijk wat op kenteken gezet zijn tot nu toe, maar je ziet ze maar weinig. Het lijkt erop dat het leeuwendeel van productie inderdaad naar de USA gaat.....

Nope...
Nog geen enkele E1 levend gezien.
Gewoon nog niet veel Cla's gezien.

· Registered
317 Posts
Elke ochtend rij ik voorbij een geparkeerde zwarte CLA, vermoedelijk woont de eigenaar in het aanpalende huis.
Verder is het inderdaad erg rustig.

Verder enkel nog maar rode, zwarte, grijze en witte gezien, vooral in AMG-uitvoering.
Nog geen enkele in zilver gespot (behalve naast bij de dealer). Ook de Urbanline is vrij beperkt.

· Registered
26 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Gisteren bij de importeur NL geweest in Utrecht en daar een Edition 1 kunnen aanschouwen. Bij eerder contact met de importeur bleek er namelijk geen één bij een dealer in NL te staan! Erg fraai gestyled met het speciale interieur, vooral de gele stiksels zijn mooi in contrast met het zwart. Ook exterieur mooi afgewerkt, de combinatie van sportonderstel, donkere ramen van het Night pakket, 18 inch zwarte 14 spaaks AMG velgen en het AMG bumper en dorpelverbreder pakket geven een zeer sportief uiterlijk.

Nu nog even wachten tot eind januari 2014..........

1 - 8 of 8 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.