Mercedes CLA Forum banner
1 - 20 of 26 Posts

· Registered
85 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hierbij de beloofde foto's. (snel genomen) Volgens mij een configuratie die meerdere personen op het forum hier genomen hebben. Succes met wachten! :smile:

Land vehicle Vehicle Car Automotive design Bumper
Land vehicle Vehicle Car Mid-size car Luxury vehicle
Land vehicle Vehicle Car Mercedes-benz Mercedes-benz a-class
Land vehicle Vehicle Car Mercedes-benz Personal luxury car
Land vehicle Vehicle Car Automotive design Personal luxury car
Land vehicle Vehicle Car Luxury vehicle Personal luxury car
Land vehicle Vehicle Car Personal luxury car Automotive design

Ondertussen 1600 km, gemiddeld verbruik van de 200cdi +- 5,5 l/100km

· Registered
2,921 Posts
Hierbij de beloofde foto's. (snel genomen) Volgens mij een configuratie die meerdere personen op het forum hier genomen hebben. Succes met wachten! :smile:

View attachment 1261 View attachment 1262 View attachment 1263 View attachment 1264 View attachment 1265 View attachment 1266 View attachment 1267

Ondertussen 1600 km, gemiddeld verbruik van de 200cdi +- 5,5 l/100km
Are the tinted dark rear passenger windows standard in Europe or is that an extra cost option ??

· Registered
818 Posts
Nice! Did you have your wheels painted grey? They seem to match the car.

· Registered
85 Posts
Discussion Starter · #12 ·

· Registered
61 Posts
Had er bij niet bij stilgestaan dat de grijze urban velgen bijna indentiek als het mountain grey was, een geslaagde combinatie waar ik al veel goee opmerkingen op heb gekregen.
Het is natuurlijk persoonlijke smaak, maar als je zo gaat google achter verschillende CLA's AMG of Urban of standard, volgens mijn persoonlijke smaak is het echt de kleur en velgen dat de CLA mooi maakt, en bij sommige combinaties vind ik hem lang niet zo mooi....Anyway zal wel zuiver iets persoonlijk zijn denk ik, maar de kleur bepaald "hoe mooi" je CLA is.

· Registered
165 Posts
Had er bij niet bij stilgestaan dat de grijze urban velgen bijna indentiek als het mountain grey was, een geslaagde combinatie waar ik al veel goee opmerkingen op heb gekregen.
Het is natuurlijk persoonlijke smaak, maar als je zo gaat google achter verschillende CLA's AMG of Urban of standard, volgens mijn persoonlijke smaak is het echt de kleur en velgen dat de CLA mooi maakt, en bij sommige combinaties vind ik hem lang niet zo mooi....Anyway zal wel zuiver iets persoonlijk zijn denk ik, maar de kleur bepaald "hoe mooi" je CLA is.
Ik heb qua uiterlijk dezelfde auto zoals je weet, en inderdaad is de combinatie echt mooi !
Ik krijg ook van iedereen complimenten dat de combinatie zo goed staat !

Land vehicle Vehicle Car Automotive design Motor vehicle

· Registered
317 Posts
Klopt, ik zie er tegenaan mijn winterset erop te zetten binnenkort..
Hier zitten de winterbanden er sinds deze week op.
Zelfde velg, dus kan perfect.

*edit*

Even nagekeken, ze hebben Continental ContiWinterContact TS 810 Sport erop geplaatst.
Zijn volgens mij geen run flat banden, maar de test in het consumentenmagazine Test Aankoop van deze maand ziet er goed uit (beste uit de test!).

1 - 20 of 26 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.